Outdaughtered All Eyes on Hazel
S2, E3: The Busbys take a road trip to Lake Charles to help Mimi with her garage sale, and Danielle learns some shocking news; Danielle and Adam wrestle with the decision to allow Hazel to have a risky eye surgery.