All or Nothing
S7, E13: Holly reaches out for help when Tim goes missing; Denise catches Michael in a compromising position; Latasha and Quincy get news about his career; Gloria is pulled between Hector and Patrick; Roland and Joan prepare to leave Fort Marshall.