All the Lies I Have for You
S1, E5: A boy asks Tomoe out on a date, but she wants to refuse because one of her friends happens to have a crush on him; Tomoe comes up with an excuse, but it involves reinforcing the existing rumor that Sakuta is her boyfriend.