All the News That's Fit to Click
S6, E3: When newspaper reporter Lorenzo Colt is targeted while wearing NYPD gear on a ride-along with Jamie and Eddie, Frank puts Danny and Baez on the hunt for the shooter, who may be out for other members on the force. Garrett contemplates taking another job.