MARGINAL #4 the Animation Almagest as Told from a Dream
S1, E3: L and R are scheduled to film a commercial for a new pasta sauce. Even though he's nervous about their first gig with just the two of them, R is intently studying in preparation. L, however, can only observe R with mixed feelings.