Always in Control
S8, E7: Bree is shocked to learn who dug up Gaby's stepfather; Lynette lies to Penny about Tom's new girlfriend; Gaby and Carlos try to change Lee and Bob's opinion of Juanita and Celia; Susan tries to improve her art and impress her teacher.