Amy Shark Live in Sydney
S1, E4: Watch Amy Shark perform an exclusive showcase for fans in Sydney, Australia. In addition to her breakout hit, “Adore,” the Queensland native plays “Weekends,” “Blood Brothers,” and “Drive You Mad” from her captivating EP "Night Thinker", which was awarded Best Pop Release at the 2017 ARIAs. An anguished, reflective collection of songs about the grey area between friendship and romance, it’s a stirring debut from an exciting new singer/songwriter.