An Education
S1, E3: It is a rare privilege to be witnessing the moment when a professional athlete takes the step into stardom, but that's just what we see with Bruins goalie, Jeremy Swayman during the 2024 Stanley Cup Playoffs. A sharp contrast to Swayman's 2nd round opponent, Matthew Tkachuk who has found the perfect home as the hard-nosed leader of the Cup favorite Florida Panthers.