An Old Man's Wish
S1, E4: When Nobunaga requests 500 muskets, of his retainers, only Nobunaga’s mentor Hirate supports him. Nobutomo, titular lord of Owari, makes a grab for real power. As Hirate's health fades, Nobunaga puts his new battle method to the test.