Ancient Aliens on Location: Mysterious Aritifacts
S18, E15: Ancient Aliens has investigated the world's oldest and most incredible relics up close and in person. Now, Giorgio Tsoukalos takes a look back at the most mysterious artifacts from all over the globe - artifacts that he believes provide undeniable proof of extraterrestrial contact.