And the Broken Staff
S2, E2: Prospero summons up other Fictionals in order to retrieve the parts of his Staff from a museum. The Librarians soon find themselves pitted against Frankenstein's monster and Sherlock Holmes' brilliant nemesis Moriarty. Meanwhile Flynn (Noah Wyle) and Baird have a disagreement over how to proceed against Prospero.