And the Duck Stamp
S6, E8: Max and Caroline’s dessert bar business booms when they hire Clint (Michael Charles Roman), a popular bartender, but the girls need to intervene when Han becomes addicted to the mixologist’s potent cocoa powder in his signature cacao drink. Also, Han enters a duck stamp-drawing contest, and glamour eludes Sophie as she adjusts to being a mom.