And the Emergency Contractor
S6, E14: When Max and Caroline get home from their road trip, Caroline discovers she likes the dessert bar renovations as much as she likes Bobby, the contractor on the job. Also, Max rushes to Randy's side when she hears he's in the hospital in New York City, and Sophie joins a mommy group that cares more about partying than baby talk.