And the Firm Had Two Partners...
S5, E5: Liz and Carmen represent Oscar Rivi, who is suing Harbor Hospital over the wrongful death of his daughter; Jay's investigation of the case triggers some PTSD that forces him to dig deeper into his own experience with COVID-19.