Annalise Keating Is Dead
S6, E14: Annalise's murder trial has arrived, but Tegan's history complicates her role as counsel; Nate visits Jorge Castillo in prison with a proposition; news breaks about Xavier; Bonnie works to help Annalise use Hannah Keating's past as blackmail.