Another Wukong
S1, E3: Having accepted Liu Bei's request, Sun Jian Gundam Astray and his son depart at once for Pirate World, only to face sudden danger from the attack of a mysterious pirate group. The heroes are saved as their old friends Benjamin V2 Gundam and Edward Second V rush to join the fray. Sun Jian tells Benjamin about the world crisis and the Haros. Based on Benjamin's idea, they immediately leap into action. Meanwhile, Liu Bei's group pass through a town on their way to Knight World...