StarTalk with Neil deGrasse Tyson Anthony Bourdain
S5, E1: Host Neil deGrasse Tyson interviews chef Anthony Bourdain; Sasheer Zamata, Guy Crosby and Yvette d'Entremont discuss the science of food as it relates to taste, cooking and climate change; Natalia Reagan tries one of the hottest sauces in the world.