Anything Pierce Can Do I Can Do Better
S3, E21: When a prima ballerina is brutally murdered, Lucifer helps Chloe solve the case; Amenadiel begs Charlotte to help him with an important plan; Maze remains devoted to a task from which Pierce asked her to back away.