Anytime, Anywhere Clambake
S5, E3: Guy Fieri is looking for a clambake without leaving the ranch. Aarti Sequeira bakes blueberry cobbler, Rocco DiSpirito cans a southampton clambake, Ming Tsai makes a lemongrass shandy, and Jonathan Waxman serves seafood al cartoccio.