Are You Duff Enough?
S2, E3: Jonathan Bennett and Alex Guarnaschelli battle Caroline Rhea and Duff Goldman where teams must try and talk with a mouth full of crackers, feel unusual foods and eat their way to the golden dinner plate in the finale.