A Friend of the Family Articles Of Faith
S1, E4: The Brobergs fight to restore normalcy as they prepare to face B. in court; Jan's anxiety about the mission snowballs with time; Mary Ann's questions about Mexico and growing disconnect with Bob lead her to a gut-wrenching decision.