As Soon As You Are Able
S2, E13: Janet goes into an emotional tailspin when Eddie's manipulative ex-girlfriend makes a surprise visit to reconnect with him; Hannah is arrested for assaulting Ray's ex-wife; Nick is offered a job that would take him away from town.