Bachelorette Beach Party
S3, E10: The SUR crew members put aside their differences to celebrate at Scheana's bachelorette party in Miami; Tom Sandoval accuses Jax of being a womanizer; when a PUMP manager quits, Lisa calls on her daughter, Pandora, to step in.