Back to My Original Self! What Should I Do?
S1, E5: The anime Mirage Saga is hosting a Valentine's event, and Kae decides to make chocolate for the event. As Kae fusses over what chocolate to make in order to perfectly capture Shion's beauty, Nishina suggests Kae try making a 3-D chocolate sculpture.