Backyard Bite
S3, E3: Outside Corpus Christi, Texas, Jeremy Sutcliffe is working in his garden when a rattlesnake bite puts him on the brink of death; while spearfishing in the Bahamas, Kent Bonde is blindsided by a bull shark that tears the calf muscle from his leg.