Bad to Worse
S3, E6: Alma gives Pete a scare and instructs Morris to do the same. Pete revisits the local bookstore. Hodges and Jerome fear for Holly ahead of her taking the stand. Finkelstein tells Lou that she must silence Brady. Holly and Lou deliver powerful testimony.