The Grand Tour Bah Humbug-atti
S2, E3: Jeremy blasts from the south of France to the Alps, then to Turin in the 1479 HP Bugatti Chiron; James races the Kia Stinger GT against skateboarders; Richard tries the new sport of car-park racing; guests Hugh Bonneville and Casey Anderson race.