Bang for Your Buck
S2, E4: Mike decides to get back into journalism by reinvigorating the town newspaper, but ends up causing quite the stir when he discovers some town secrets and rivalries; a vindictive neighbor keeps Rio from playing the Maiden of Bucksnort.