Bare Bones
S16, E1: Amidst a global pandemic, Alaskans will face unprecedented challenges during the brief summer months as they prepare for the coming winter. The Hailstones isolate at their camp in Kiwalik to seize seasonal harvests. Sue Aikens must scour the tundra to secure food to survive. Andy Bassich and Denise Becker battle the Yukon River to get needed supplies.