Batteries
S1, E8: Tim Allen, Richard Karn, and April Wilkerson get charged up over batteries in their quest for more power. Tim and April gain access to a giant hydroelectric plant where the energy stored in a nearby lake makes it the world's largest battery. Back at Tim's workshop, they check out an ingenious invention inspired by a memorable episode of 'Home Improvement'.