Beach Retreat
S1, E5: After Bethenny and Fredrik's property hunt in Manhattan comes up short, they move their search to the Hamptons; Bethenny's ex-boyfriend resurfaces after a photograph of her on a date is published; Bethenny and Fredrik face off in a dance competition.