Bearings
S1, E7: Tim Allen, Richard Karn, and April Wilkerson have a ball with bearings, which are in almost everything that spins, swivels, rotates and rolls. Richard and Tim take a trip to a shop that bends huge pieces of steel. Back at Tim's workshop, they push a fidget spinner to the limit and bust an internet hack involving bearings and bread.