Because This Is My First Life Because This Is My First Marriage
S1, E4: Se Hee and Ji Ho decide to get married, so naturally, Ji Ho introduces her boyfriend to her family. Se Hee must impress Ji Ho's father in order to get his approval. Meanwhile, Won Seok tries to make up with Ho Rang by getting her the sofa she wanted.