Because This Is My First Life Because This Is My First Promise
S1, E5: Ji Ho and Se Hee's parents meet each other for the first time. Although Ji Ho and Se Hee agreed on not holding a wedding, Ji Ho's mom and Se Hee's dad think otherwise. Won Seok still can't understand why Ho Rang got mad.