Bedfellows
S3, E7: Haunted by Emma's death and his failure to kill Ihab, Barry pushes away his closest allies - including Daliyah. Leila leaves the government in protest and forms an unlikely partnership. Cogswell takes radical action against a blackmailer. Ihab forms a connection with Mahdiya, while the Caliphate ramps up plans to invade Abuddin.