Yours, Mine or Ours Before We Wed
S1, E1: Before recently engaged couple Greg and Haig walk down the aisle, they need Reza and Taylor’s expertise to help them decide which house to call home. Haig lives in a modern two-story home in Studio City with his six year-old twins, while Greg and his dog live in a homey Sherman Oaks bungalow, complete with a pool.