Animal Nation with Anthony Anderson Bellamy Young and Steve Byrne
S1, E3: Scandal actress Bellamy Young takes an animal pop quiz; comedian Steve Byrne gets jealous of his cat; Jules Sylvester lets a rattlesnake loose live on stage.