Benjamin Franklin and Philadelphia
S1, E4: Shifting attention to the City of Brotherly Love; 18th-century Philadelphia is one of the leading cities in British America; it is one of the leading cities in the British Empire; what makes this city so important; how the city shapes Franklin.