The Age of Benjamin Franklin Benjamin Franklin: Printer and Postmaster
S1, E6: A major revolution in the 18th century thanks to the printing press; the rise in literacy, the spread of ideas and the creation of communities across oceans reshapes the world's intellectual landscape; delving into Franklin's career as a printer.