Berlin
S1, E21: Part 1 of 2. Liz (Megan Boone) concludes that she can't trust anyone and refuses to work with Red (James Spader) after the truth about her father's death is revealed. Red seeks to make amends and delivers a case the FBI can't turn down. Elsewhere, Liz divulges information about Tom (Ryan Eggold).