Best Years of Our Lives
S7, E10: Steve is put in charge of building the school's homecoming parade float. With some difficulty, he gets volunteers to build a beautiful float. Unfortunately, while transporting it to the school, Steve crashes the float and destroys it. Mother Winslow sustains a series of minor injuries in her strenuous hobbies, including karate and square dancing.