Like a Dragon: Yakuza Betrayal/Promise
S1, E4: Miho, overworked from her demanding new job as a hostess, falls ill; the cost of her surgery is exorbitant and Nishiki finds himself at the mercy of Doujima's scheme that exploits his vulnerability.