Betty and the Beast
S1, E3: For the first time in the park's history, Hartmann's mountain zebras arrive on the savanna at Disney's Animal Kingdom; babirusa pig Betty is introduced to babirusa pig Mentari, with the hope they will give the park its first-ever babirusa piglet.