M.O.D.O.K. Beware What From Portal Comes!
S1, E3: M.O.D.O.K. drags along his kids, Melissa and Lou, to a GRUMBL leadership conference; once there, he accidentally unleashes a hedonistic alien menace on the conference while trying to prove his leadership skills to his bosses and children.