Last Resort Big Chicken Dinner
S1, E8: “Big Chicken Dinner” – Marcus brings the members of the Colorado and the islanders all together to celebrate their two cultures -- a feast in the spirit of Thanksgiving. But the good times suddenly turn bad the next morning when an essential crew member is accused of a serious crime. Grace handles the man's defense and she's tasked with finding out the truth.