Big Time Rides
S4, E8: James continues his pursuit of Lucy and buys a motorcycle in order to impress her, but he doesn’t know how to drive it. Kendall teaches Jo how to drive stick-shift, and Carlos & Logan can’t relinquish a childhood treasure.