Big Trouble in Little Clerks 2
S5, E4: The creators imagine what goes on deep in the jungles of Pandora late at night, Harold and his purple crayon go on an adventure in a bad neighborhood, Major Nelson uses Jeannie to get back at NASA for firing him.