Bizarre Rituals
S1, E5: Learn how specific rituals may connect humans to a higher power. Journey to San Pedro Manrique, Spain, and see festivalgoers transcend pain as they walk over fiery-hot coals, then examine the healing power of practices such as voodoo and exorcism.