Blades
S1, E2: Tim Allen, Richard Karn, and April Wilkerson dissect the mighty power of blades. Starting in Tim's workshop, they show what happens when a hand gets caught in a garbage disposal, and make a home-milling machine that you can build yourself. Later, they hit the road to check out massive industrial blades, including a metal-shearing guillotine and a mega-shredder that tears up 600 cars an hour.