Blowin' in the Wind
S15, E8: Seattle is hit by a huge wind storm and Grey Sloan becomes inundated with patients. Alex and Jo are stuck at home and decide to make the best of it by having a second honeymoon, while Meredith confronts Richard about getting his life back on track.